zondag 18 november 2018

Goedkope tijdschriften bij het Kruidvat: en 9 punten op je Kruidvat kaart



Tijdschriften, ik word er altijd heel erg blij van. Omdat ik erg van lezen houd, maar ook omdat ik het leuk vind om dingen te leren. Vaak haalde ik daarom tijdschriften uit de bibliotheek (ja die kun je daar ook lenen).

Abonnement bibliotheek

Maar toen bleek dat ik ze vaak te laat terugbracht en dus beter een abonnement kon nemen, heb ik mijn abonnement op de bibliotheek opgezegd. Overigens kan ik nu net zo goed weer lid worden, want de bibliotheek heeft in al haar wijsheid besloten dat het abonnementsgeld enigszins omhoog gaat, maar dat je dan (bijna) geen boetes meer hoeft te betalen. Je mag de boeken of tijdschriften niet een jaar in je kast laten staan, maar je mag ze wel veel langer houden.

Tijdschrift lezen: het ultieme genot

Toch word ik vooral heel gelukkig van een maagdelijk tijdschrift dat nog door niemand is gelezen. Het knisperende onberispelijke papier dat door de brievenbus valt. Waar je de deur niet voor uit hoeft. Waarbij ik me al helemaal verkneuter als ik de brievenbus open (wij hebben beneden een aparte brievenbus) en me dan verheugd op een tijdje leesplezier op de bank.

Goedkoop abonnement  tijdschriften Kruidvat

Alleen zal iedereen weten dat tijdschriften ook vaak best aan de prijs zijn. Vroeger had ik tal van abonnementen, maar toen ik dat dan een keertje optelde dan was dat een gigantisch bedrag. Toen ik al die zaken heb opgezegd, ging mijn saldo omhoog. Maar mijn plezier om te lezen naar beneden. Leuk is daarom dat je zo nu en dan een goedkoper abonnement voor een tijdje kunt nemen. Zoals nu bij Kruidvat. Voor 9,95 ontvang je 11 keer of een weekblad of 5 keer een maandblad. De keuze is groot. Van de Gracia tot de Santé en van de National Geographic tot de Panorama. Ook zijn er fitnessbladen bij, De Vriendin en  nog veel meer. Helaas zit de Libelle er niet bij; dat vind ik nu echt zo heerlijk blad om door te spitten.

Tijdschrift cadeau geven

Als je een leuk sint cadeautje wilt geven of iets voor de kerst is het ook een leuke geste. Je geeft echt iets, maar mensen hebben nog wel zelf de keuze. Ik heb hem in ieder geval voor mezelf besteld. Online deze keer, omdat het zondag was. Vervolgens krijg je dan een code per e-mail binnen 24 uur en moet je je keuze activeren.  Maar je kunt hem natuurlijk ook gewoon in de winkel kopen.

Met Kruidvat kaart korting op de sauna

En als je een Kruidvat kaart hebt, verdien je er ook nog punten mee. 9 in totaal zag ik op mijn rekening. Nog even en dan kan ik met mijn saldo daar ook nog voor een stuk minder naar de sauna in Joure (of een andere sauna, naar believen). Toch ook altijd leuk voor een avondje warm ontspannen.
(Foto Pixabay)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten