zondag 20 juli 2014

Cursus SEO voor nog geen tientje



Met een groot aantal artikelen op het internet en een aantal blogs is het leuk om zoveel mogelijk bezoekers te trekken. Maar ik ben nog van de tijd dat websites helemaal niet bestonden. Op mijn journalistieke opleiding schreven we alleen met de computer. Zelfs mails versturen heb ik in die periode geleerd en een attachment bijvoegen duurde ongeveer 2 dagen kan ik me nog herinneren.

Hoe werken zoekmachines en vooral die van Google?

Hoe al die zoekmachines dus werken, het is me nog steeds een beetje een raadsel. Ik heb wel wat les gehad via mijn werk, maar de echte geheimen ken ik nog steeds niet. En dat dikke boek dat ik er ooit over gekocht heb, ligt dik te zijn in de kast. Aangenaam verrast was ik dan ook dat ik online een cursus kan volgen. En deze keer een leuke aanbieding van nog geen tientje.

Cursus SEO

Natuurlijk had ik liever bij een meester of juf in de klas gezeten, maar als ik hiermee alleen maar de basis al leer dan vind ik het prima. En je krijgt ook nog een certificaat. Er zijn drie cursussen: SEO (dus zoekwoorden), Adwords en Google Analytics. Bij Speurders te bestellen. Waarschijnlijk zo goedkoop omdat het vakantie is, maar je kunt nog toch 20 augustus inloggen.



Aanbiedingen bij EuroClix

Geen opmerkingen:

Een reactie posten