zaterdag 19 juli 2014

Een kast vol crèmespoeling voor maar 1,69



Gek genoeg gebruik ik altijd meer crèmespoeling dan shampoo. Ik jaag de flessen er dan ook doorheen. Maar ik was ook elke dag mij haar, dus daar zal het ook mee te maken hebben. Dus als er een aanbieding is van L’Oréal (dat gebruik ik altijd) dan ben ik er als de kippen bij.

Te snel

Ik was er deze keer iets te snel bij. Want ik dacht mijn slag te slaan bij de Trekpleister. Twee flessen naar keuze (shampoo of conditioner) voor 5 euro. Normaal gesproken kost zo’n fles meer dan 4 dus inpakken dacht ik. Bovendien ook direct maar even wat haarlak gescoord van Nivea bij de Trekpleister. Twee voor de prijs van 1. Hij ruikt lekker, maakt het haar niet keihard maar houdt het wel goed in model.

Nog goedkoper

Kom ik twee dagen later bij de Action hebben ze daar ook shampoo en conditioner van L’Oréal. De verpakking is weliswaar in het Russisch (dat is niet de taal die ik het beste spreek) maar Ik herken het wel. In het filiaal waar ik was hadden ze twee soorten. Smooth Intense en Total repair. Dezelfde exemplaren als bij de Trekpleister. Maar nu voor 1,69 per stuk. Mijn kast staat inmiddels weer vol met conditioner en haarlak. Maar wel handig om eerst even bij Action te kijken.


Aanbiedingen bij EuroClix

Geen opmerkingen:

Een reactie posten