donderdag 17 juli 2014

Een lange broek voor 3 euro





Toegegeven, je moet er wel even snel bij zijn. Maar bij Zeeman is het nu koopjesfestijn. In ieder geval die in Lemmer. Nog eens 50 procent korting op al afgeprijsde artikelen. Zo scoorde ik een lange broek in diverse kleuren voor slechts 3 euro. Voor dat geld kun je er nog eens leuk bij lopen. Wat de broek eerst heeft gekost weet ik niet precies. Er zat een kaartje aan van 7 euro, maar dat was ook al afgeprijsd.

Tas vullen

Ook heeft de winkel nu een aanbieding waarbij je een tas mag vullen voor 2,50 euro. Dat betekent wel graaien in allerlei bakken, maar voor hetzelfde geld heb je voor een paar euro een tasje vol zaken. Ik scoorde onder andere twee leggings in felle tinten voor dat doel.



Korte broek

Naast me een mevrouw die een korte broek aanpaste. Voor 1! euro notabe. Dat het kan. Niet alle maten zijn natuurlijk meer voorradig, de kleine maatjes en de wat grotere bleven hangen toen ik er was. Maar als je die hebt, dan kun je prima scoren. Ook voor kinderen is er veel te halen voor weinig. Ik had een tas vol spullen voor zo'n dertig euro en daar waren ook nog leggings bij die nog voor het volle pond verhandeld werden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten